Možno ste sa nezamysleli nad tým, že prenájom kancelárske techniky môže byť omnoho výhodnejší ako sa na prvý pohľad zdá. Tlačiarne a multifunkčné zariadenie sú v mnohých prípadoch nevyhnutnou súčasťou každej kancelárie. Aj keď mnoho firiem, prechádza na mailovú komunikáciu a katalógy stačia v PDF formáte, mnoho tlačených materiálov stále potrebujeme.
Prečo sa prenájom teda oplatí? Prečo je to výhodné? Aj keď sa to nezdá, ale výhod to má omnoho viac, než si myslíte.
Neverte matematike.
Mnoho ľudí by mohlo argumentovať, že nadobúdacia hodnota tlačiarne je napr. 1 300 EUR a prenájom je 59,90 EUR / mesiac. Pri dvojročnom prenájme zaplatíte napríklad pri modely VERSLALINK C7000 1 437 EUR. 1 300 EUR < 1 437 EUR. Pri viacročnom prenájme sa cena ešte navýši, ale... Predstavte si, že tlačiareň budete mať napríklad 5 rokov. Pri veľkom tlačovom zaťažení napr 17 000 strán / mesiac a pri obsluhe vo väčších kolektívoch sa kedykoľvek niečo môže vyskytnúť a to aj po záručnom období. Nič neplatíte, servis je v cene nájmu (aj keď nájom presiahne viac rokov ako záruka).
To znamená, ako by ste mali novú tlačiareň, bez porúch a so zárukou opravy, alebo odstránenia problému. A navyše - o nič sa nestaráte. Toner je vám zaslaný vždy v správnu dobu. Pri prenájme platíte tzv. stojné a cenu za vytlačenie strany. Na diaľku sleduejeme koľko výtlačkov spravíte a kedy budete potrebovať novú náplň.
Predstavte si...
Máte vlastnú tlačiareň. Cena 1300 EUR. Raz a na vždy.... Raz a na vždy...? Nie. Vieme o čom hovoríme. Vo veľkých kanceláriach, kde sa pohybuje mnoho ľudí a tlač, skenovanie, kopírovanie je denno denne, každú hodinu, sa vždy niečo vyskytne.... Zásah servisného technika môže výjsť na desiatky ba aj stvovky EUR. A to nehovoríme a poruche, ktorá môže vašu tlačiareň (multifunkčné zaridenie) vyradiť na týždeň. V najhoršom prípade na stálo.... Po záruke máte náklady za multifunkčné zariadenie: cena za starú tlačiateň + cena za novú tlačiareň, v lepšom prípade cena za starú tlačiareň + opravy a servisné náklady za celé obdobie.
Pri prenájme všetky uvedené problémy odpadajú. Platíte len tzv. stojné (prenájom) a cenu za vytlačené kópie.
Servis v cene nájmu
Za 59,90 EUR / mesiac musí byť vaše zariadenie v 100% poriadku. Multifunkčné zariadenie - je servisované pri poruchách a nemáte s tým žiadny problém, všetko je v našej režii.
Aj pri náročnejšej oprave, ktorá nie je možná na mieste o nič neprídete. V rámci nájmu poskytneme náhradnú tlačiareň. Takže môžete svoje potreby v kancelárii prevádzkovať aj naďalej.
Pre začínajúce firmy - ideálne riešenie
Pri začatí podnikania a zakladaní firmy, je dostatok financií niekedy problém. Ale aj investované peniaze ihneď do kancelárskej techniky nemusia byť účelne a efektívne vynaložené. Je 10 dôležitejších vecí, ktoré sú pri etablovaní firiem v podnikateľskom prostredí potrebnejšie.
V počiatočnej fáze, tiež nikto nevie, aký objem tlače bude potrebný. Koľko zariadení si firma bude musieť zaobstarať, a s narastajúcim počtom zamestancov pri úspešnom podnikaní, koľko kusov techniky je nevyhnutných pre činnosť celého vašeho podnikania.
Preto si myslíme, že prenájom je to pravé pre každú firmu, ktorá chce mať istotu bezproblémového chodu kancelárskej techniky a zároveň nechce zbytočne investovať a chce investovať efektívne.
Kde nájdete prenájom multifunkčných tlačiarní:
Prenájom multifunkčných zariadení pre maximálny tlačové nasadenie
Prenájom multifunkčných zariadení pre bežnú tlač
Prenájom multifunkčných zariadení pre príležitostné tlačenie