Možno ste sa nezamysleli nad tým, že prenájom kancelárske techniky môže byť omnoho výhodnejší ako sa na prvý pohľad zdá. Tlačiarne a multifunkčné zariadenie sú v mnohých prípadoch nevyhnutnou súčasťou každej kancelárie. Aj keď mnoho firiem, prechádza na mailovú komunikáciu a katalógy stačia v PDF formáte, mnoho tlačených materiálov stále potrebujeme.

Prečo sa prenájom teda oplatí? Prečo je to výhodné? Aj keď sa to nezdá, ale výhod to má omnoho viac, než si myslíte.

 

Neverte matematike.

Mnoho ľudí by mohlo argumentovať, že nadobúdacia hodnota tlačiarne je napr. 1 300 EUR a prenájom je 59,90 EUR / mesiac. Pri dvojročnom prenájme zaplatíte napríklad pri modely VERSLALINK C7000 1 437 EUR. 1 300 EUR < 1 437 EUR. Pri viacročnom prenájme sa cena ešte navýši, ale... Predstavte si, že tlačiareň budete mať napríklad 5 rokov. Pri veľkom tlačovom zaťažení napr 17 000 strán / mesiac a pri obsluhe vo väčších kolektívoch sa kedykoľvek niečo môže vyskytnúť a to aj po záručnom období. Nič neplatíte, servis je v cene nájmu (aj keď nájom presiahne viac rokov ako záruka).

To znamená, ako by ste mali novú tlačiareň, bez porúch a so zárukou opravy, alebo odstránenia problému. A navyše - o nič sa nestaráte. Toner je vám zaslaný vždy v správnu dobu. Pri prenájme platíte tzv. stojné a cenu za vytlačenie strany. Na diaľku sleduejeme koľko výtlačkov spravíte a kedy budete potrebovať novú náplň.

Predstavte si...

Máte vlastnú tlačiareň. Cena 1300 EUR. Raz a na vždy.... Raz a na vždy...? Nie. Vieme o čom hovoríme. Vo veľkých kanceláriach, kde sa pohybuje mnoho ľudí a tlač, skenovanie, kopírovanie je denno denne, každú hodinu, sa vždy niečo vyskytne.... Zásah servisného technika môže výjsť na desiatky ba aj stvovky EUR. A to nehovoríme a poruche, ktorá môže vašu tlačiareň (multifunkčné zaridenie) vyradiť na týždeň. V najhoršom prípade na stálo.... Po záruke máte náklady za multifunkčné zariadenie: cena za starú tlačiateň + cena za novú tlačiareň, v lepšom prípade cena za starú tlačiareň + opravy a servisné náklady za celé obdobie.

Pri prenájme všetky uvedené problémy odpadajú. Platíte len tzv. stojné (prenájom) a cenu za vytlačené kópie.

Servis v cene nájmu

Za 59,90 EUR / mesiac musí byť vaše zariadenie v 100% poriadku. Multifunkčné zariadenie - je servisované pri poruchách a nemáte s tým žiadny problém, všetko je v našej režii.

Aj pri náročnejšej oprave, ktorá nie je možná na mieste o nič neprídete. V rámci nájmu poskytneme náhradnú tlačiareň. Takže môžete svoje potreby v kancelárii prevádzkovať aj naďalej.

Pre začínajúce firmy - ideálne riešenie

Pri začatí podnikania a zakladaní firmy, je dostatok financií niekedy problém. Ale aj investované peniaze ihneď do kancelárskej techniky nemusia byť účelne a efektívne vynaložené. Je 10 dôležitejších vecí, ktoré sú pri etablovaní firiem v podnikateľskom prostredí potrebnejšie.

V počiatočnej fáze, tiež nikto nevie, aký objem tlače bude potrebný. Koľko zariadení si firma bude musieť zaobstarať, a s narastajúcim počtom zamestancov pri úspešnom podnikaní, koľko kusov techniky je nevyhnutných pre činnosť celého vašeho podnikania.

Preto si myslíme, že prenájom je to pravé pre každú firmu, ktorá chce mať istotu bezproblémového chodu kancelárskej techniky a zároveň nechce zbytočne investovať a chce investovať efektívne.

Kde nájdete prenájom multifunkčných tlačiarní:

Prenájom multifunkčných zariadení pre maximálny tlačové nasadenie

Prenájom multifunkčných zariadení pre bežnú tlač

Prenájom multifunkčných zariadení pre príležitostné tlačenie

Vyberte si na prenájom svoje riešenie poďla vašich potrieb

Pre maximálne tlačové nasadenie

Farebná alebo čiernobiela multifunkčná tlačiareň s technológiou Xerox® ConnectKey® a podporou formátu A3

cena prenájmu bez DPH

od 49,90 - do 59,90 EUR / mesiac

Bežné využívanie

Bezkonkurenčná multifunkčná produktivita s neuveriteľnou kvalitou tlače, ČB alebo farebná

cena prenájmu bez DPH

od 19,90 - do 29,90 EUR / mesiac

Pre príležitostnú tlač

ikonanova

Kvalita tlače a ostatných funkcii v tlačiarnech pre občasné tlačenie s mesačným zatežením do 8000 kópií. Pre malé skupiny do maximálne 7 osôb.

cena prenájmu bez DPH

od 14,99 - do 19,99 EUR / mesiac

Sme spoločnosť
pre vybavenia vašej kancelárie


EUROtoner, s.r.o. existuje od roku 2007. Vo februári 2010 začala intenzívnejšie pôsobiť na trhu s kancelárskou technikou a so spotrebným materiálom pre tieto zariadenia. Mnohoročné skúsenosti v danej oblasti považujeme za záruku kvality našich služieb.

16 rokov na trhu


EUROtoner, s.r.o. existuje od roku 2007

Komplexný servis


pre zákazníkov - opravy, výmena tonerov, predaj spotrebného materiálu

Široká ponuka


značiek ktoré predávame, 7 značiek, ktoré ponúkame

Flexibilita


vždy prispôsobíme naše služby zákazníkom

Profesionálny tím


skúsení pracovníci a technici, ktorí sú preverení mnohými spokojnými klientami

Vždy niečo nové


do sortimentu zaraďujeme novinky, zvýhodenené ponuky a niečo čo sa vždy oplatí

typ XEROX C7100 stojné 59,90 EUR /mesiac, +0,01404 EUR za každú ČB stranu

PREČO PRENÁJOM MULTIFUNKČNÉHO ZARIADENIA?
dajte prednosť prenájmu pred kúpou...

1

Bez zbytočnej investície

Nemusíte pri vzniku svojej firmy alebo zaobstaraní kancelárskej techniky premýšlať nad investíciou, ktorá by mohla byť využitá efektívnejšie.

2

Komplexné služby

V zmluve o prenájme máte servis, náhradné diely, spotrebný materiál. A nielen to, ale  pri havarijnom stave, keď sa tlačiareň nedá na mieste opraviť, dostanete adekvátnu dočasnú náhradu.

3

Len napríklad 0,01404 EUR za 1 stranu ČB

K stojnému účtujeme len skutočne vytlačené (kopírované) strany. Príklad: pri tlačiarni XEROX C7100 zaplatíte za čiernobielu stranu len 0,01404 EUR. Nič viac, žiadny paušál.

© 2020 EUROtoner s.r.o., Nitra, web: fg Ateliér Trnava